sobota, 6. oktober 2012

Face Obraz Rosto






Ali lahko vidiš obraz ali celo 2 obraza na tej sliki?!

Ob polni luni sem skozi podstrešno okno slikal tale prizor. Enostavno všeč mi je bil in sem poizkusil. Fotko sem objavil na moje FaceBook profilu. nekaj mojih FB prijateljev mi je poslalo komentar, da so  na sliki opazili obraz oz. celo dva obraza! Zanimivo!
Nekje spodaj levo je tudi redeča pika - signalna rdeča luč na Rožniku.


Can you see a face or maybe 2 faces on this photo?! 

At the full moon I photographed through the attic window this scene. Simply I liked this and I tried. The photo I posted on my FaceBook profile. Some of my FB friends have sent me a comment that
they figured a face or even two faces! Interesting
Somewhere in the lower left is the red-dot - red signal light at Rožnik hill (Ljubljana).


Você pode ver um rosto ou talvez dois rostos neste foto?!


Na lua cheia eu fotografei através da janela do sótão esta cena. Simplesmente eu gostei disso e eu tentei. A foto eu postei no meu perfil do FaceBook. Alguns dos meus amigos de FB enviou-me um comentário que eles descobriram um rosto ou até mesmo duas rostos! interessante
No canto inferior esquerdo é o ponto vermelho - sinal vermelho no colina Rožnik (Ljubljana)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Opomba: Komentarje lahko objavljajo le člani tega spletnega dnevnika.